JONAS RYDÉN TILLTRÄDER IDAG SOM AFFÄRSUTECKLINGSCHEF I PAYNOVA

Jonas kommer närmast från Cartina där han har arbetat som managementkonsult, primärt inriktad mot affärsutveckling inom betalindustrin och e-handel.  Dessförinnan har Jonas erfarenhet från e-handels- och betalföretaget Klarna där han arbetat som manager inom Operational Excellence and Development samt som managementkonsult på Connecta och CFI Group. ———————————————————————————————— FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, KONTAKTA Daniel Ekberger, VD, Paynova AB Telefon: 0708 – 820 766   OM PAYNOVA Paynova erbjuder betalningslösningar online för handlare med krav på integrerade helhetslösningar likväl för de som efterfrågar paketerade standardprodukter. Paynovas mål är att avlägsna alla barriärer som står mellan handlaren, handlarens kund och ett lyckat köp. Paynova grundades 2001 och har idag en av Nordens mest kompletta infrastrukturer för kortbetalningar, direktbanksbetalningar, faktura och digitala plånböcker. Paynova är ett av Finansinspektionen godkänt betalningsinstitut och är noterat på NGM Equity sedan februari 2004. Mer information finns på www.paynova.com.