PAYNOVA INBJUDER TILL TELEFONKONFERENS

Program: Vd Björn Wahlgren presenterar Paynovas delårsrapport för första kvartalet samt kommenterar bolagets framtidsutsikter.Tid: torsdagen den 8 maj 2008 kl. 14.00. För att delta, ring +46 (0)8 5052 0110 cirka 5 minuter innan konferensens öppnande. Kod: 795112. Det kommer under sju dagar att vara möjligt att lyssna in på konferensen i efterhand. För att lyssna, ring +46 (0)8 5052 0333. Kod: 795112. OM PAYNOVAPaynova erbjuder en internationell, kontobaserad helhetstjänst för betalningar via Internet. Med Paynova som enda motpart får e-handlare tillgång till 21 betalningsalternativ med såväl kredit- och betalkort som Internetbanker, i 12 valutor och på 12 språk i ett säkerhetscertifierat gränssnitt (PCI). Konsumenter kan även öppna ett Paynova-konto för att göra säkra och enkla köp samt sköta sina överföringar mellan familj, vänner och bekanta. Paynova har avtal med cirka 1 800 e-handlare. De flesta återfinns i de prioriterade segmenten: resor, detaljhandel samt media/nätverksspel. Företaget är noterat på NGM Equity sedan februari 2004. För mer information: www.paynova.com